Часті питання
Ознайомтесь із важливою інформацією, щоб почуватися комфортно у будь-якій країні
Користуйтеся своєю карткою безкоштовно в межах діючих тарифів
Усе аеропортові послуги будуть доступні одразу після активації картки (отримання ПІН-коду).Зауважте, що залишок на картці повинен бути мін. 1 грн.
Що потрібно зробити, щоби скористатися програмою «Страхування покупок»?
  • Зателефонувати в службу підтримки держателів преміальних карток Visa:
    +38 (044) 499 39 75 (для міжнародних дзвінків і дзвінків в Україну) 0 800 305 797 (безкоштовно для дзвінків зі стаціонарних телефонів в Україні) дзвінок переключиться на Assistance через меню IVR.
Чи можна пред'явити телефон, до якого додана картка (у Google Pay/Apple Pay/Garmin Pay), для використання сервісів у аеропорту?
Ні. Для того, щоби відвідати зали Lounge Key або запакувати багаж, необхідно пред'явити іменну картку, прізвище та ім'я на якій повинні збігатися з прізвищем та ім'ям на квитку й закордонному паспорті.
Як скористатися програмою страхування для тих, хто подорожує?
  • З настанням страхового випадку зателефонувати в службу підтримки держателів преміальних карток Visa: +38 (044) 499 39 75 (для міжнародних дзвінків і дзвінків по Україні) і 0 800 305 797 (безкоштовно для дзвінків зі стаціонарних телефонів в Україні) дзвінок переводиться на Assistance через меню IVR.

  • Надіслати електронне повідомлення в консультаційну службу Assistance за адресою: visa@broadspire.eu.
Яка кількість безкоштовних сервісів доступна з карткою Visa Signature?
За умови виконання обороту на суму 10 000 грн за останні 30 + 10 днів, держателі карток Visa Signature отримують можливість 10 разів:
— скористатись знижкою 50 % на трансфер з Uber до аеропортів у Києві та назад
— відвідати Lounge Key
— запакувати багаж
При цьому, починаючи з 01.08.2019, перша спроба використання кожного із сервісів буде безкоштовною й без перевірки обороту.
Більше деталей за посиланням.
Мій рейс затримали. Чи зможу я отримати компенсацію?
Так. Для всіх держателів карток Visa Signature передбачено відшкодування вартості скасування або зміни початкового плану поїздки.
Чи переносяться безкоштовні візити на наступний період (рік)?
Ні. Лічильники безкоштовних сервісів обнуляються щороку.
Якщо картка випущена кілька днів тому чи можна скористатись аеропортовими сервісами?
Перша спроба використання будь-якого з аеропортових сервісів буде здійснена без перевірки на відповідність вимогам щодо витрат (незалежно від того, коли вона була здійснена).
Як скористатися послугою Fast line?
  1. Піднесіть картку до терміналу на турнікеті Fast line.
  2. Введіть ПІН-код. З метою верифікації в цей момент на картці буде тимчасово заблоковано 1 грн (її повернуть на рахунок за кілька хвилин).
Скільки часу можна знаходитися в бізнес-залах Lounge Key?
Час перебування встановлюється правилами кожного залу.
Загалом, не більше 3–4 годин.
Які послуги надає Консьєрж-служба Visa?
До ваших послуг у режимі 24/7:
  • Бронювання авіаквитків
  • Бронювання готелів
  • Замовлення столиків у ресторанах
  • Замовлення автомобілів в оренду
  • Придбання квитків на заходи
  • Планування поїздок
  • Інші загальні запити
Номери гарячої лінії Visa Signature:
+ 380 44 499 39 75 (міжнародні дзвінки в Україні)
0 800 305 797 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в Україні)
Що робити в разі, якщо за кордоном мені потрібно буде звернутись до лікаря?
Телефонуйте до міжнародної медичної та інформаційної допомоги. Ця служба надає послуги для подорожуючих, щоб у вас залишилися тільки приємні спогади від вашої поїздки.
Для отримання безкоштовних рекомендацій перед поїздкою, а також якщо під час поїздки Вам знадобилася медична допомога, або настав страховий випадок, будь ласка, звертайтеся за телефонами:
+ 380 (44) 499 39 75 (українська, російська, англійська мови)
+7 (495) 937 6453 (російська/англійська мови).
Деталі: https://cardholderbenefitsonline.com/
Не можу згадати ПІН-код картки, що робити?
На жаль, втрачений ПІН-код відновити неможливо. Вам потрібно звернутися до відділення Банку для перевипуску картки. Якщо ви не певні, що можете запам'ятати ПІН-код, який видано вам разом із карткою, скористайтесь послугою зміни ПІН-коду в будь-якому банкоматі Сбербанку.
Як отримати ПІН-код?
Надішліть останні 4 цифри вашої картки на номер 5595 та отримайте у відповідь SMS із ПІН-кодом.
Що робити, якщо ви загубили картку?
Одразу зателефонуйте до Контакт-центру Банку за номером 5595 (безкоштовний зворотний дзвінок) або +380 44 354 15 15 (для дзвінків із-за кордону) та заблокуйте картку. Таким чином ви зможете захистити кошти на вашому рахунку від шахраїв. Для перевипуску картки зверніться до відділення Банку. Якщо, раптом, картку ви знайшли і ви певні, що сторонні особи не мали до неї доступу — зателефонуйте до Контакт-центру Банку для розблокування картки.
Як надіслати переказ із картки?
Ви можете відправити гроші з картки будь-яким зі способів:
  • перейдіть до Платіжного порталу розділ «Відправити переказ»;
  • у «Сбербанк ОнЛ@йн» — меню «Перекази»;
  • за реквізитами картки в будь-якому відділенні Банку України.
Переглянути реквізити картки ви можете в системі «Сбербанк ОнЛ@йн».
Як поповнити картку?
Картку можна поповнити будь-яким зі способів:
на Платіжному порталі — зробіть переказ із картки будь-якого банку України на свою картку або відправте безкоштовний запит грошового переказу на вашу картку.
у «Сбербанк ОнЛ@йн» між своїми картками або рахунками.
готівкою у відділенні Банку та за допомогою банкоматів Сбербанку із функцією приймання готівки
за реквізитами картки в будь-якому відділенні Банку України. Переглянути реквізити картки ви можете в системі «Сбербанк ОнЛ@йн».
Як змінити суму карткового ліміту?
З метою безпеки на Вашу картку встановлено щоденний ліміт на зняття готівки в банкоматах (кеш-ліміт) у розмірі 30 000 грн (еквівалент у доларах чи євро).
Ви можете збільшувати чи зменшувати суми карткових лімітів. Це можна зробити:
безкоштовно в «Сбербанк ОнЛ@йн» — оберіть картку та в інформації за карткою виберіть необхідний ліміт і підтвердіть SMS-паролем.
зателефонувавши до клієнтської підтримки 5595 (безкоштовний зворотний дзвінок).
Вартість зміни ліміту в Контакт-центрі зазначена в діючих тарифах за вашою карткою.
Як отримати інформацію щодо залишку та руху коштів на картковому рахунку?
Контролюйте рух грошей та отримуйте інформацію щодо поточного залишку на картці будь-яким зі способів:
  • разом зі сповіщенням зі стрічки на Платіжному порталі (перекази від рідних і близьких, запит коштів на спільний подарунок та ін.);
  • у «Сбербанк ОнЛ@йн» — меню «Інформація»/«Отримати виписку»;
  • за допомогою послуги SMS-інформування.
Що робити у випадку, коли банкомат не повернув картку?
При вилученні картки через технічний збій роботи банкомату, невірне введення ПІН-коду або в разі, коли ви забули забрати картку в банкоматі, необхідно звернутися до банка-власника банкомату. В усіх інших випадках необхідно зателефонувати 5595 (безкоштовний зворотний дзвінок) або +380 44 354 15 15 (для дзвінків із-за кордону) та повідомити про всі обставини, пов'язані з вилученням картки, з метою отримання інструкцій щодо подальших дій.