Виникли питання?
Ми вже на них відповіли
Загальні питання
Ознайомтесь із важливою інформацією перед початком користування карткою
Як отримати ПІН-код?
Надішліть останні 4 цифри вашої картки на номер 5595 та отримайте у відповідь SMS із ПІН-кодом.
Що робити, якщо ви загубили картку?
Одразу зателефонуйте до Контакт-центру Банку за номером 5595 (безкоштовний зворотний
дзвінок) або +380 44 354 15 15 (для дзвінків із-за кордону) та заблокуйте картку. Таким чином ви зможете захистити кошти на вашому рахунку від шахраїв. Для перевипуску картки зверніться до відділення Банку. Якщо, раптом, картку ви знайшли і ви певні, що сторонні особи не мали до неї доступу – зателефонуйте до Контакт-центру Банку для розблокування картки.
Не можу згадати ПІН-код картки, що робити?
На жаль, втрачений ПІН-код відновити неможливо. Вам потрібно звернутися до відділення Банку для перевипуску картки. Якщо ви не певні, що можете запам'ятати ПІН-код, який видано вам разом із карткою, скористайтесь послугою зміни ПІН-коду в будь-якому банкоматі Сбербанку.
Що робити у випадку, коли банкомат не повернув картку?
При вилученні картки через технічний збій роботи банкомату, невірне введення ПІН-коду або у
разі, коли ви забули забрати картку у банкоматі, необхідно звернутися до банка-власника
банкомату. В усіх інших випадках необхідно зателефонувати 5595 (безкоштовний зворотний
дзвінок) або +380 44 354 15 15 (для дзвінків із-за кордону) та повідомити про всі обставини,
пов'язані з вилученням картки, з метою отримання інструкцій щодо подальших дій.
Подорожі
Дізнайтесь які привілеї вам доступні, щоб почуватись комфортно у будь-якій подорожі
Коли можна починати користуватися привілеями в аеропорту?
Все аеропортові послуги будуть доступні одразу після активації картки (отримання ПІН-
коду).Зауважте, що залишок на картці повинен бути мін. 1 грн.
Чи можна пред'явити телефон, до якого додана картка (у Google Pay/Apple Pay/Garmin Pay), для використання сервісів у аеропорту?
Ні. Для того, щоб відвідати зали Lounge Key/Masterсard Lounge або запакувати багаж, необхідно пред'явити іменну преміальну картку, прізвище та ім'я на якій повинні збігатися з прізвищем та ім'ям на квитку і закордонному паспорті.
Яка кількість безкоштовних сервісів доступна з карткою Visa Infinite з 01.08.2019?
За умови виконання обороту на суму 20 000 грн за останні 30 + 10 днів, держателі карток Visa
Infinite можуть необмежену кількість разів:
- отримати знижку 50% на трансфер з Uber до аеропортів у Києві та назад
- відвідати Lounge Key
- запакувати багаж
При цьому, починаючи з 01.08.2019, перша спроба використання кожного з сервісів буде
безкоштовною і без перевірки обороту.
Мій рейс затримали. Чи зможу я отримати компенсацію?
Для усіх держателів карток Visa Infinite передбачено відшкодування вартості скасування або зміни початкового плану поїздки.
Як проводиться конвертація валют у разі розрахунків картками Сбербанку за кордоном?
Спочатку на рахунку заблокується сума у валюті рахунку за курсом міжнародної платіжної системи (МПС) на день здійснення операції, а списання коштів з рахунку відбудеться за курсом Банку для операцій з картками на день списання коштів з рахунку. Курс МПС можна переглянути за посиланнями – Visa / Mastercard; курс Банку можна переглянути на сайті Банку.
Як перевірити оборот за карткою, щоб скористатися сервісами Mastercard в аеропорту?
1. Зателефонувати на гарячу лінію Mastercard: 0 800 303 007
2. Завантажити Mastercard-бот @MastercardUkraine у Facebook.
Як скористатися послугою Fast line?
1. Піднесіть картку до терміналу на турнікеті Fast line.
2. Введіть ПІН-код. З метою верифікації в цей момент на картці буде тимчасово заблоковано 1 грн (її повернуть на рахунок за кілька хвилин).
Скільки часу можна знаходитися у бізнес-залах Lounge Key?
Час перебування встановлюється правилами кожного залу.
Загалом, не більше 3-4 годин.
Перекази
Зручні способи здійснення переказів та поповнення картки
Як надіслати переказ із картки?
Ви можете відправити гроші з картки будь-яким із способів:
— перейдіть до Платіжного порталу розділ «Відправити переказ»;
— у «Сбербанк ОнЛ@йн» – меню «Перекази»;
— за реквізитами картки в будь-якому відділенні Банку України.
Переглянути реквізити картки ви можете у системі «Сбербанк ОнЛ@йн».
Як поповнити картку?
Картку можна поповнити будь-яким із способів:
на Платіжному порталі - зробіть переказ із картки будь-якого банку України на свою картку або відправте безкоштовний запит грошового переказу на вашу картку.
у «Сбербанк ОнЛ@йн» між своїми картками або рахунками.
готівкою у відділенні Банку та за допомогою банкоматів Сбербанку із функцією приймання готівки за реквізитами картки в будь-якому відділенні Банку України. Переглянути реквізити картки ви можете в системі «Сбербанк ОнЛ@йн».
Ліміти
Контролюйте свої витрати та легко змінюйте карткові ліміти
Як змінити суму карткового ліміту?
З метою безпеки на Вашу картку встановлено щоденний ліміт на зняття готівки у банкоматах (кеш-ліміт) у розмірі 30 000 грн (еквівалент у доларах чи євро).
Ви можете збільшувати чи зменшувати суми карткових лімітів. Це можна зробити:
безкоштовно у «Сбербанк ОнЛ@йн» - оберіть картку та в інформації за карткою виберіть
необхідний ліміт і підтвердіть SMS-паролем. зателефонувавши до клієнтської підтримки 5595 (безкоштовний зворотний дзвінок).
Вартість зміни ліміту в Контакт-центрі зазначена в діючих тарифах за вашою карткою.
Як отримати інформацію щодо залишку та руху коштів на картковому рахунку?
Контролюйте рух грошей та отримуйте інформацію щодо поточного залишку на картці будь-яким із способів:
— разом із сповіщенням зі стрічки на Платіжному порталі (перекази від рідних і близьких,
запит коштів на спільний подарунок та ін.);
— у «Сбербанк ОнЛ@йн» – меню «Інформація»/«Отримати виписку»;
— за допомогою послуги SMS-інформування.
Поставте своє питання
Номер телефону
Питання