Часті питання
Ознайомтесь із важливою інформацією, щоб почуватися комфортно у будь-якій країні
Які умови проходу на турнікетах Fast Line і до бізнес-зали Mastercard?
З липня 2019 року доступ до послуги Fast Line і до бізнес-зали Mastercard в аеропортах «Бориспіль», «Київ», «Львів» і «Харків» буде здійснюватися за додатковою умовою – здійснення транзакцій на загальну суму не менш як 6000 грн за останні 30 + 5 днів за карткою.
Чи є виняткові транзакції, які не враховуються при підрахунку суми транзакцій за останні 30 + 5 днів за карткою?
Так, існує перелік виняткових транзакцій, зокрема це:

  • зняття готівки за карткою в банкоматі або в касі банку;
  • покупки, які згодом повертаються або компенсуються;
  • переказ залишку коштів;
  • покупки за допомогою чеків;
  • страхові премії;
  • відсотки;
  • будь-які комісії і збори;
  • дорожні чеки;азартні ігри будь-якого виду (у тому числі платежі за можливість виграти приз);
  • будь-які покупки в готівковій формі.


Чому не враховуються 5 останніх днів та платежі карткою в цей період?
Останні 5 днів не враховуються тому, що в розрахунок беруться лише ті операції, які пройшли по картковому рахунку, а не авторизації за карткою. Оскільки опрацювання авторизаційних запитів та списання коштів по картковому рахунку зазвичай займає від 3 до 5 днів, останні 5 днів не враховуються.
Я вилітаю 15 липня. За який період мені потрібно здійснити транзакції на суму 6000 грн, щоб скористатися послугою Fast Line і бізнес-залою Mastercard?
Необхідно, щоб з 11 червня до 10 липня було здійснено транзакції на суму 6000 грн. Зауважте: транзакції, здійснені згідно з пунктом 2, не враховуються. Також транзакції за період з 11 липня до 15 липня не буде враховано.
Я отримав картку тиждень тому і хочу скористатися послугою Fast Line та бізнес-залою Mastercard, яким чином мені пройти перевірку щодо витрат за останні 30 днів?
Після випуску картки для вас 35 днів доступний Welcome-період. Щоб скористатися послугою Fast Line і бізнес-залою Mastercard у цей період, необхідно мати активну картку із залишком щонайменше 1 грн і ввести правильний PIN-код. Важливо! Від моменту відкриття картки до поїздки і використання сервісів повинно пройти min 2 дні (цей час потрібний для передачі даних і реєстрації у системі).

Я здійснив тільки 1 транзакцію на суму понад 6000 грн, чи зможу я скористатися послугою Fast Line і доступом до бізнес-зали Mastercard?
Так, послуга Fast Line і бізнес-зала Mastercard будуть доступними у разі, коли ця транзакція була здійснена не пізніше ніж за 5 днів до вильоту і не входить до виняткових транзакцій згідно з пунктом 2.
Чи зможе моя дружина/мій чоловік скористатися послугою Fast Line і доступом до бізнес-зали Mastercard за додатковою карткою до мого рахунку?
Так, зможе, якщо за цією карткою було здійснено транзакції на загальну суму не менш як 6000 грн за останні 30 + 5 днів.


Я маю декілька карток в різних валютах. За якою карткою можу скористатися послугою Fast Line і доступом до бізнес-зали Mastercard?
Послуга Fast Line і бізнес-зала Mastercard будуть доступними за карткою, з якої були здійснені транзакції на загальну суму не менш як 6000 грн за останні 30 + 5 днів. Валюта картки не має значення. Усі суми покупок конвертуються в гривню за курсом НБУ на дату транзакції.
Я подорожую з дітьми. У який спосіб вони разом зі мною можуть скористатися послугою Fast Line і бізнес-залою Mastercard?
Послуга Fast Line доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 16 років, за умови, що дитина перебуватиме на руках під час проходу через турнікет Fast Line.

Бізнес-зала Mastercard доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 4 років.
Я розраховувався карткою за кордоном, чи враховуються ці транзакції відповідно до умов здійснення транзакцій на загальну суму не менш як 6000 грн за останні 30 + 5 днів по картці і як здійснюється конвертація, якщо транзакцію виконано у валюті?
Так, транзакції за кордоном враховуються. Зверніть увагу, що транзакції, здійснені згідно з пунктом 2, не враховуються. Конвертація відбувається за курсом НБУ на дату проведення транзакції.
Я не впевнений, що здійснив достатньо транзакцій для того, щоб скористатися послугою Fast Line і бізнес-залою Mastercard. Яким чином я можу це перевірити до приїзду в аеропорт?
Ви можете завантажити Mastercard-бот у Facebook messenger і перевірити доступність сервісів за карткою або зателефонувати на гарячу лінію Mastercard 0 800 303 007
Чи можна пред'явити телефон, до якого додана картка (у Google Pay/Apple Pay/Garmin Pay), для використання сервісів у аеропорту?
Ні. Для того, щоби відвідати зали Lounge Key або запакувати багаж, необхідно пред'явити іменну картку, прізвище та ім'я на якій повинні збігатися з прізвищем та ім'ям на квитку й закордонному паспорті.
Скільки часу можна знаходитися в бізнес-залах Lounge Key?
Час перебування встановлюється правилами кожного залу. Загалом, не більше 3–4 годин. Детальну інформацію по кожному із залів можна отримати в додатку Lounge Key.
Не можу згадати ПІН-код картки, що робити?
На жаль, втрачений ПІН-код відновити неможливо. Вам потрібно звернутися до відділення Банку для перевипуску картки. Якщо ви не певні, що можете запам'ятати ПІН-код, який видано вам разом із карткою, скористайтесь послугою зміни ПІН-коду в будь-якому банкоматі Сбербанку.
Як отримати ПІН-код?
Надішліть останні 4 цифри вашої картки на номер 5595 та отримайте у відповідь SMS із ПІН-кодом.
Що робити, якщо ви загубили картку?
Одразу зателефонуйте до Контакт-центру Банку за номером 5595 (безкоштовний зворотний дзвінок) або +380 44 354 15 15 (для дзвінків із-за кордону) та заблокуйте картку. Таким чином ви зможете захистити кошти на вашому рахунку від шахраїв. Для перевипуску картки зверніться до відділення Банку. Якщо, раптом, картку ви знайшли і ви певні, що сторонні особи не мали до неї доступу — зателефонуйте до Контакт-центру Банку для розблокування картки.
Як надіслати переказ із картки?
Ви можете відправити гроші з картки будь-яким зі способів:

  • перейдіть до Платіжного порталу розділ «Відправити переказ»;

  • у «Сбербанк ОнЛ@йн» — меню «Перекази»;

за реквізитами картки в будь-якому відділенні Банку України.Переглянути реквізити картки ви можете в системі «Сбербанк ОнЛ@йн».
Як змінити суму карткового ліміту?
З метою безпеки на Вашу картку встановлено щоденний ліміт на зняття готівки в банкоматах (кеш-ліміт) у розмірі 30 000 грн (еквівалент у доларах чи євро).Ви можете збільшувати чи зменшувати суми карткових лімітів. Це можна зробити:

  • безкоштовно в «Сбербанк ОнЛ@йн» — оберіть картку та в інформації за карткою виберіть необхідний ліміт і підтвердіть SMS-паролем.

  • зателефонувавши до клієнтської підтримки 5595 (безкоштовний зворотний дзвінок).

Вартість зміни ліміту в Контакт-центрі зазначена в діючих тарифах за вашою карткою.
Як отримати інформацію щодо залишку та руху коштів на картковому рахунку?
Контролюйте рух грошей та отримуйте інформацію щодо поточного залишку на картці будь-яким зі способів:

  • разом зі сповіщенням зі стрічки на Платіжному порталі (перекази від рідних і близьких, запит коштів на спільний подарунок та ін.);

  • у «Сбербанк ОнЛ@йн» — меню «Інформація»/«Отримати виписку»;

  • за допомогою послуги SMS-інформування.
Що робити у випадку, коли банкомат не повернув картку?
При вилученні картки через технічний збій роботи банкомату, невірне введення ПІН-коду або в разі, коли ви забули забрати картку в банкоматі, необхідно звернутися до банка-власника банкомату. В усіх інших випадках необхідно зателефонувати 5595 (безкоштовний зворотний дзвінок) або +380 44 354 15 15 (для дзвінків із-за кордону) та повідомити про всі обставини, пов'язані з вилученням картки, з метою отримання інструкцій щодо подальших дій.
Ще немає нашої картки? Заповніть форму.
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СБЕРБАНК» 01601, Україна, Київ, вул. Володимирська 46, © 2011–2019 АТ «СБЕРБАНК». Усі права захищено. Ліцензія НБУ № 198 від 18.12.2015 р. Усі види банківських послуг.
Заповніть форму
Ще немає нашої картки?