Виникли питання?
Ми вже на них відповіли

Перші кроки з карткою

Ознайомтесь із важливою інформацією перед початком користування карткою
Як отримати ПІН-код?
Надішліть останні 4 цифри вашої картки на номер 5595 та отримайте у відповідь SMS із ПІН-кодом.
Як змінити ПІН-код?
Щоб не запам'ятовувати ПІН-код, виданий Банком, змініть його в банкоматі на зручну комбінацію. Для цього вставте картку в банкомат і, користуючись підказками на екрані, встановіть новий ПІН-код.
Як активувати Миттєву картку?
Зателефонуйте за номером 5595 (безкоштовний зворотний дзвінок) до Контакт Центру, та повідомте про бажання актививувати Миттєву карту.
Загальні питання
Як контролювати рух коштів за карткою?
Контролюйте рух грошей за карткою будь-яким зі способів:
  • керуйте стрічкою на Платіжному порталі, разом із сповіщенням зі стрічки ви не пропустите жодної важливої події: перекази від рідних і близьких, запит коштів на спільний подарунок та інше;
  • за допомогою послуги SMS-інформування.
Що робити, якщо ви загубили картку?
Одразу зателефонуйте до Контакт-центру Банку за номером 5595 (безкоштовний зворотний дзвінок) або +380 44 354 15 15 (для дзвінків із-за кордону) та заблокуйте картку. Таким чином ви зможете захистити кошти на вашому рахунку від шахраїв. Для перевипуску картки зверніться до відділення Банку. Якщо, раптом, картку ви знайшли і ви певні, що сторонні особи не мали до неї доступу – зателефонуйте до Контакт-центру Банку для розблокування картки.
Не можу згадати ПІН-код картки, що робити?
На жаль, втрачений ПІН-код відновити неможливо. Вам потрібно звернутися до відділення Банку для перевипуску картки. Якщо ви не певні, що можете запам'ятати ПІН-код, який видано вам разом із карткою, скористайтесь послугою зміни ПІН-коду в будь-якому банкоматі Сбербанку.
Банкомат не повернув картку?
При вилученні картки через технічний збій роботи банкомату, невірне введення ПІН-коду або у разі, коли ви забули забрати картку у банкоматі, необхідно звернутися до банка-власника банкомату. В усіх інших випадках необхідно зателефонувати 5595 (безкоштовний зворотний дзвінок) або +380 44 354 15 15 (для дзвінків із-за кордону) та повідомити про всі обставини, пов'язані з вилученням картки, з метою отримання інструкцій щодо подальших дій.
Перекази та ліміти
Як надіслати переказ із картки?
Відправляйте гроші з картки будь-яким зі способів:

  • перейдіть до Платіжного порталу розділ «Відправити переказ»;
  • за реквізитами картки в будь-якому відділенні Банку України.

Переглянути реквізити картки ви можете на Платіжному порталі.

Як поповнити картку?
Поповнюйте картку будь-яким зі способів:

  • на Платіжному порталі - зробіть переказ із картки будь-якого банку України на свою картку або відправте безкоштовний запит грошового переказу на вашу картку.
  • готівкою у відділенні Банку та за допомогою банкоматів Сбербанку із функцією приймання готівки
  • за реквізитами картки в будь-якому відділенні Банку України.

Переглянути реквізити картки ви можете на Платіжному порталі.

Як змінити ліміт на зняття готівки за карткою?
З метою безпеки на Вашу картку встановлено щоденний ліміт на зняття готівки у банкоматах (кеш-ліміт) у розмірі 15 000 грн (20 000 грн у доларах чи євро).

Змінити денний ліміт на зняття готівки ви можете:

  • безкоштовно на Платіжному порталі - оберіть картку та в інформації за карткою виберіть необхідний ліміт і підтвердіть SMS-паролем.
  • зателефонувавши до клієнтської підтримки 5595 (безкоштовний зворотний дзвінок).

Вартість зміни ліміту в Контакт-центрі зазначена в діючих тарифах за вашою карткою.

© 2011–2021 АТ «СБЕРБАНК».
Усі права захищено.
Ліцензія НБУ № 198 від 18.12.2015 р.
Усі види банківських послуг.
Сайт Банку
Платіжний портал
© 2011–2021 АТ «СБЕРБАНК».
Усі права захищено. Ліцензія НБУ № 198 від 18.12.2015 р. Усі види банківських послуг.